Actueel

TimeTell 9 – WHAT’S NEW?

Is uw applicatie up-to-date?
Afgelopen maand is TimeTell 9 gereleased. Alle online klanten zijn automatische overgegaan. De on-premises klanten waarbij TimeTell op hun eigen server draait, dienen de update zelf uit te voeren. Wij raden aan de updates altijd bij te houden. Hiermee voorkomt u tegen problemen aan te lopen die al verholpen zijn en de Helpdesk kan u makkelijker helpen wanneer u met de laatste versie van TimeTell werkt.

Nieuwe features
TimeTell 9 bevat 50 functionele verbeteringen en 50 kleine fixes. Dit lijkt veel, maar de meeste van deze verbeteringen bevinden zich ‘onder water’ en merkt u als gebruiker niets van. Omdat de eisen omtrent beveiliging continu veranderen, waren er ook op dit vlak een aantal wijzigingen nodig in de achtergrond. Op de voorgrond zijn er echter ook een aantal grote features toegevoegd. Zo is er nu een dark modus in de app, web en Windows applicatie van TimeTell. Ook is het mogelijk om rapportages te exporteren in Excel. En het is mogelijk custom fields aan de rapportage toe te voegen. Er zijn technische aanpassingen gemaakt zodat API exports mogelijk zijn. Verder zijn er nieuwe features in de Planning module. In de release notes vindt u een volledig overzicht en kunt u één en ander rustig nalezen. Deze release notes zijn te vinden op TimeTell Plaza (onder de Help-knop in uw TimeTell applicatie) en in de downloadsectie (onder ‘Contact’ op de website).

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?