DutchEuropeGerman

Actueel

TIMETELL HELPDESK

SUPPORT & ONDERHOUD

Wanneer u klant wordt van TimeTell krijgt u een Support & Onderhoudscontract. Dat houdt in dat u regelmatig software-updates krijgt en dat u gebruik mag maken van de Helpdesk. Diegene die binnen uw organisatie de TimeTell Cursus heeft gevolgd staat bij ons bekend als applicatiebeheerder en mag contact opnemen met de Helpdesk.

 

APPLICATIEBEHEERDER

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, is het van belang dat wij de juiste applicatiebeheerder hebben geregistreerd. Bent u niet zeker wie dit binnen uw organisatie is, of weet u niet of de juiste persoon bij ons geregistreerd staat, neem dan contact op met de sales afdeling.

 

BEREIKBAARHEID

De Helpdesk staat iedere werkdag van 9:00 – 12:30 uur en van 13:00 – 17:00 uur voor u klaar om u te helpen met functionele vragen of specifieke vragen over het gebruik van TimeTell die niet in de cursus zijn behandeld.

 

NOG TWEE TIPS

  1. Op TimeTell Plaza (bereikbaar via de Help knop in uw TimeTell applicatie) vindt u diverse handleidingen.
  2. Voor de Helpdesk is het in veel gevallen makkelijk als zij screenshots hebben van uw situatie of probleem in TimeTell. Daarom is het vaak handig om screenshots te mailen en te voorzien van uitleg.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

CONTACT

Informatie aanvragen

  • TimeTell is geschikt voor 50 gebruikers of meer.